На факультеті обговорили формування інклюзивного освітнього середовища як пріоритетне завдання Нової української школи

Факультет мистецтва, менеджменту, педагогіки і психології > > Новини факультету > На факультеті обговорили формування інклюзивного освітнього середовища як пріоритетне завдання Нової української школи

У межах реалізації Міжнародного науково-просвітницького проекту «Сучасні технології соціально-психологічного супроводу особистості: вітчизняний та міжнародний досвід», започаткованого на базі педагогічного факультету ДВНЗ «Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди», 15 січня 2020 року у конференц-залі імені Василя Сухомлинського відбувся науково-методичний семінар «Формування інклюзивного освітнього середовища як пріоритетне завдання Нової української школи».

Під час семінару були розглянуті сучасні вимоги до формування компетентностей майбутніх педагогів з урахуванням реформування освітньої галузі та змін в українському законодавстві. Спікеркою семінару виступила Інна Горбенко – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри менеджменту освіти і практичної психології педагогічного факультету, фахівець з впровадження інклюзивної освіти в Україні.

Проблематика семінару викликала зацікавленість учасників, про що свідчить жваве обговорення та велика кількість запитань до спікера. Інклюзивна освіта є невід’ємною частиною освітньої реформи, що розпочалася в Україні з 2016 року, і базується на концепції «Нової української школи». У своїй основі впровадження реформи передбачає відповідну підготовку педагогів, які готові працювати з багатоманітним учнівським колективом. Вміння організувати освітнє середовище для реалізації індивідуальних як обдарованих учнів, так і дітей з особливими освітніми потребами є однією з професійних компетентностей сучасного педагога.

Прес-служба педагогічного факультету

ФОТОГАЛЕРЕЯ

Leave a Reply

Категорії