У четвер, 28 квітня 2022 року, відбулася зустріч робочої групи освітньої програми 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) другого (магістерського) рівня вищої освіти Університету Григорія Сковороди в Переяславі зі стейкхолдерами.
У ході зустрічі обговорювались пропозиції членів робочої групи щодо затвердження Проєкту освітньої програми на 2022–2023 н. р.
Склад групи зовнішніх стейкхолдерів представили присутні на нараді: Володимир Черкасов – доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри музичного мистецтва Закладу вищої освіти «Ужгородський інститут культури і мистецтв» Закарпатської обласної ради; Людмила Кондратова – кандидат педагогічних наук, доцент ЦІППО ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України; Галина Тиха – заступниця директора з навчально-виховної роботи Студениківського опорного ЗЗСО І–ІІІ ступенів; Валентина Демяненко – директорка Переяславської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Переяславської міської ради; Людмила Шевченко – директорка Бориспільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 імені Юрія Головатого Бориспільської міської ради Київської області та Тетяна Салобута – директорка опорного закладу освіти Яготинського НВК «Спеціалізована школа – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3».
У свою чергу, робочу групу від Університету Григорія Сковороди в Переяславі представили: Тетяна Мартинюк – доктор мистецтвознавства, професор, завідувач кафедри мистецьких дисциплін і методик навчання; Анатолій Мартинюк – доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри мистецьких дисциплін і методик навчання; Ірина Малашевська – доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри мистецьких дисциплін і методик навчання; Лариса Кожевнікова – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри мистецьких дисциплін і методик навчання; Олена Ткаченко – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри мистецьких дисциплін і методик навчання.
Також в роботі взяли участь здобувачі, члени робочої групи Анастасія Гришина і Галина Правосудович.
Під час розмови прозвучали ідеї підтримки пропозицій щодо підсилення програми освітніми компонентами зі стратегічного менеджменту, основ STEAM-освіти, підвищення у змісті ОК змісту патріотично-виховного спрямування, залучення до складу робочої групи здобувачів заочної форми навчання, що відобразило позитивні зміни у трансформації освітньої програми.
Прес-центр кафедри