Як набувається неоціненний досвід педагогічної діяльності: в УГСП говорили про практику як перший крок професійної адаптації майбутнього педагога мистецької галузі

Факультет мистецтва, менеджменту, педагогіки і психології > > Новини кафедри музичного мистецтва і методики навчання > Як набувається неоціненний досвід педагогічної діяльності: в УГСП говорили про практику як перший крок професійної адаптації майбутнього педагога мистецької галузі

У минулу середу, 21 лютого 2024 року, члени   робочої групи Освітньо-професійної програми (ОПП) бакалавр зі спеціальності 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво) спілкувалися із стейкхолдером, вчителем-методистом Переяславського ліцею імені Володимира Мономаха Ларисою Дорошенко.

У зустрічі, яка проходила у форматі онлайн-конференції, брали участь гарант – кандидат педагогічних наук, доцент Лариса Кожевнікова; завідувачка кафедри, професор Тетяна Мартинюк; доктор педагогічних наук, професор кафедри  Ірина Малашевська;  кандидат педагогічних наук, доцент кафедри Олена Ткаченко; старший викладач кафедри, керівник-методист практики Антоніна Карпенко.  Було розглянуто проєкт ОПП – 2024, обговорено можливості подальшого розвитку спеціальності та нагальні питання проходження навчально-виробничої практики здобувачів освіти.

Керівник практики від базового закладу загальної середньої освіти, стейкхолдер Лариса Дорошенко поділилась власними думками й побажаннями щодо проходження практики студентами третього та четвертого курсів. Серед схвальних відгуків на адресу студентів, досить доречними були рекомендації  щодо оволодіння ними різноманітними прийомами онлайн-навчання, розумінням психологічного стану учнівського колективу та інше. Акцентувалась увага на застосуванні особистісно орієнтованих технологій у роботі з учнями із особливими освітніми потребами. Лариса Дорошенко зауважила, що саме таких дітей стає дедалі більше в освітніх закладах.

Розглядались питання організації мистецького навчання в Нової української школи за програмою Лариси Масол, а також варіанти обрання освітнім закладом як мінімальної кількості годин на галузь та рекомендованої кількості годин для викладання як інтегрованого курсу «Мистецтво», так і автономних предметів «Музичне мистецтво» та «Образотворче мистецтво».

Зустріч завершилась побажаннями миру, перемоги і нових можливостей для плідної співпраці.

 

Прецентр кафедри музичного мистецтва і методики навчання

Категорії