14, 21 та 28 жовтня 2025 року у середовищі навчально-дослідного центру «Діджитал-Менеджмент» під керівництвом Євгена Кузнєцова – аспіранта і викладача кафедри менеджменту факультету мистецтва, менеджменту, педагогіки і психології Університету Григорія Сковороди в Переяславі проведено серію з трьох вебінарів в межах освітньої програми «Менеджмент» (спеціальність D3) за активної участі стейкхолдера – директорки, викладачки та консультантки корпоративного бізнесу Ольги Гунько – засновниці та генеральної директорка компанії «CyberField NeT».
Метою серії заходів стало поглиблення у здобувачів вищої освіти практичного розуміння цифрових і управлінських інструментів, формування та розвитку навичок роботи з ризиками, стартапами та бізнес-процесами в цифровій економіці.
14 жовтня 2025 року
Тема: «ChatGPT та ШІ в бізнесі: як автоматизувати рутину та підвищити креативність».
Мета заходу: розвиток у здобувачів вищої освіти розуміння можливостей використання інструментів штучного інтелекту (зокрема ChatGPT) для автоматизації типових управлінських завдань і підвищення креативності в бізнес-процесах.
Методи: інтерактивна лекція, практичні демонстрації роботи з ШІ, групові кейси з оптимізації бізнес-завдань, робота в середовищах Google Workspace, ChatGPT, Miro, коротке тестування у Kahoot.

У результаті здобувачі вищої освіти:
- навчилися визначати напрями ефективного застосування ШІ в менеджменті;
- опанували базові навички роботи з ChatGPT для бізнес-аналізу, маркетингу та внутрішніх комунікацій;
- створили міні-проєкти автоматизації рутинних процесів у суб’єктів господарювання;
- засвоїли принципи відповідального використання ШІ в управлінській діяльності.
21 жовтня 2025 року
Тема: «Бізнес і кібербезпека: чому навіть маленькі компанії у зоні ризику».
Мета: формування у здобувачів вищої освіти усвідомлення ролі кібербезпеки в цифровій економіці та розвиток навичок аналізу ризиків і реагування на кіберінциденти.
Методи: аналіз кейсів реальних суб’єктів господарювання, інтерактивна дискусія з експерткою Ольгою Гунько, робота в цифрових середовищах (Miro, Google Workspace), практичні завдання з оцінювання ризиків, тестування в Kahoot.

У результаті здобувачі вищої освіти:
- навчилися ідентифікувати основні кіберризики для бізнесу;
- розробили сценарії реагування на типові інциденти у сфері кібербезпеки;
- оцінили роль інформаційної гігієни в корпоративному середовищі;
- сформували навички прийняття управлінських рішень у ситуаціях ризику.
28 жовтня 2025 р.
Тема: «Помилки молодих підприємців: чому закривається 90% стартапів».
Завдання: актуалізувати у здобувачів вищої освіти знання про типові управлінські та цифрові помилки молодих суб’єктів господарювання й навчити аналізувати кейси запуску стартапів та застосовувати превентивні стратегії.
Методи: кейс-аналіз, панельна дискусія за участі Ольги Гунько, робота у цифрових середовищах, коротке тестування.

У результаті здобувачі вищої освіти:
- проаналізували реальні причини невдач стартапів на українському та міжнародному ринках;
- визначили ключові управлінські, фінансові та комунікаційні ризики, що призводять до закриття молодих суб’єктів господарювання;
- розробили аналітичні карти помилок і превентивних дій для стартап-команд;
- сформували розуміння необхідності стратегічного планування, цифрового моніторингу та гнучких моделей управління на початкових етапах бізнесу.
Висновки
Здобувачі вищої ОП «Менеджмент» освіти отримали глибше розуміння кібернетичних ризиків запуску стартапів, зокрема у цифровій сфері; розробили рекомендації для молодих суб’єктів господарювання щодо оптимізації процесів, бюджетування, цифрової адаптації й управління командами, а також засвоїли важливість поєднання інновацій, управлінського контролю та цифрового підходу при створенні бізнес-моделей.
Серія вебінарів надала здобувачам вищої освіти спеціальності D3 Менеджмент платформу для інтеграції управлінських, цифрових і бізнес-компетентностей у межах програми «Менеджмент». Усі заходи стали моделлю співпраці між освітою та бізнес-практикою: від лекцій до практичних вправ, від цифрових інструментів до реальних кейсів суб’єктів господарювання.
Подальші кроки
- проведення круглого столу «Діджитал-трансформація» (04 листопада 2025 р.);
- організація дебатів на тему «Універсальні бізнес-процеси VS індивідуальні бізнес-процеси» (11 листопада 2025 р.);
- інтеграція результатів навчально-дослідної діяльності у всі освітні компоненти ОП «Менеджмент» обох рівнів вищої освіти (за порадою стейкхолдера Ольги Гунько).
Навчально-дослідний центр «Діджитал-Менеджмент» під керівництвом Євгена Кузнєцова створив умови, за яких здобувачі вищої освіти ОП «Менеджмент» отримали не лише теоретичні знання, але й практично відпрацювали навички цифрового менеджменту, кібербезпеки і стартап-аналітики.
Колектив кафедри менеджменту щиро дякує стейкхолдерці Ользі Гунько за активну участь у розвитку ОП «Менеджмент» за сучасним напрямком. Підкреслено важливість партнерства освіти та бізнесу в умовах цифрової економіки. Запроваджено методи спрямовані на формування професіоналів-менеджерів нового покоління, здатних діяти ефективно, відповідально й інноваційно.
Пресцентр кафедри менеджменту






