Наукова діяльність кафедри менеджменту

Кафедра менеджменту є освітньо-науковим і інноваційним підрозділом Університету Григорія Сковороди в Переяславі, що готує здобувачів вищої освіти за освітніми рівнями «бакалавр» і «магістр» спеціальності 073/D3 Менеджмент. Головна мета – формування фахівців, здатних керувати суб’єктами господарювання, адаптуватися до викликів, впроваджувати сучасні стратегії управління, використовувати аналітичні підходи та цифрові технології.

Кафедральною ініціативною темою є «Менеджмент персоналу як фактор досягнення сталих конкурентних переваг організації» (ДР № 0121U113878), під керівництвом к.е.н., доцента Т.В. Кузнєцової. В межах теми тривають дослідження, результати яких відображено як у вагомих публікаціях викладачів, так і у роботах здобувачів вищої освіти, включаючи курсові/кваліфікаційні роботи та неформальну освіту.

Паралельно діє Наукова група «Візантійські генерали сучасного діджитал-менеджменту: моделі ухвалення колективних рішень», яка досліджує групові рішення, комунікації, цифрові моделі управління та управлінську довіру.

Також активно функціонує Освітньо-науковий хаб «Стартап-Бізнес-Менеджмент» (СБМ-Хаб) – майданчик для практичних бізнес- та стартап-ініціатив здобувачів вищої освіти.

У 2025 році отримано 9 авторських свідоцтв на навчальні та науково-методичні продукти: цифрові моделі, освітні посібники, технології навчання, VR-рішення, рішення для діджиталізації бізнесу й управління, методики енергетичної безпеки та стартап-менеджменту.

Усі викладачі кафедри менеджменту регулярно проходять всеукраїнські та міжнародні стажування, беруть участь у наукових конференціях різного рівня, готують публікації в базах Scopus, Web of Science і фахових журналах.

2 травня 2024 р. відбулась І Всеукраїнська науково-практична конференція «Менеджмент персоналу в умовах євроінтеграції та діджиталізації: стратегічні виклики і перспективи». Здобувачі й науково-педагогічні працівники представили актуальні дослідження та доповіді.

1 травня 2025 р. успішно пройшла ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Інноваційні підходи до управління персоналом, оцінки ризиків і антикризових стратегій в умовах війни, цифрової трансформації й євроінтеграції». За участі науково-педагогічних працівників, здобувачів вищої освіти, керівників закладів та представників інших закладів вищої освіти.

Серед найактивніших студентів-доповідачів на конференціях 2024-25 років – Бабенко Поліна (Мен-21), Гвоздік Катерина (Мен-11), Гвоздік Ярозслав (Мен-31), Кожаненко Анна (Мен-31), Данильченко Дмитро (Мен-21) і Павло Линник (Мен-11пм).

23 жовтня та 5 листопада 2025 року науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту разом зі здобувачами вищої освіти спеціальності 073/D3 Менеджмент взяли активну участь у двох всеукраїнських науково-практичних конференціях, організованих Яготинським інститутом ПрАТ «ВНЗ «МАУП» і кафедрою менеджменту й економіки ХНПУ імені Г. С. Сковороди.

У 2024 році здобувачка Вікторія Лагутіна (Мен-31) отримала сертифікат учасника Всеукраїнського конкурсу есе «Україна в системі міжнародної освіти».

У 2025 році студентка Софія Вераксіч (Мен-41) стала учасницею ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузі «Менеджмент освіти» (на базі Глухівського національного педагогічного університету).

Обидві наукові роботи, під керівництвом доцента Людмили Бурдонос, представили актуальні проблеми управління в освіті, запропонували креативні рішення для оптимізації менеджменту освітніх процесів і продемонстрували здатність застосовувати теоретичні знання на практиці.

Кафедра менеджменту виховує управлінців нового покоління – відповідальних, інноваційних, етичних і соціально відповідальних. Постійно  заохочує індивідуальний розвиток, командну взаємодію, академічну доброчесність, креативність, готовність до змін і прагнення до самовдосконалення.

Колектив кафедри менеджменту продовжує розвивати інноваційні освітні програми, впроваджувати результати наукових досліджень в освітній процес, готувати нові спецкурси та практикуми, підтримувати міжнародну співпрацю, залучати здобувачів вищої освіти до дослідницької та проєктної діяльності, а також зміцнювати зв’язки з роботодавцями і стейкхолдерами.