Викладачі кафедри педагогіки, теорії і методики початкової освіти долучилися до І Всеукраїнських педагогічних читань «Контексти наукових досліджень Володимира Бондаря. Адаптивне навчання студентів в умовах воєнного стану та відновлення України»

Факультет мистецтва, менеджменту, педагогіки і психології > > Новини кафедри педагогіки, теорії і методики початкової освіти > Викладачі кафедри педагогіки, теорії і методики початкової освіти долучилися до І Всеукраїнських педагогічних читань «Контексти наукових досліджень Володимира Бондаря. Адаптивне навчання студентів в умовах воєнного стану та відновлення України»

У минулий четвер, 3 жовтня 2024 року, викладачі кафедри педагогіки, теорії і методики початкової освіти факультету мистецтва, менеджменту, педагогіки і психології Університету Григорія Сковороди в Переяславі долучилися до І Всеукраїнських педагогічних читань «Контексти наукових досліджень Володимира Бондаря. Адаптивне навчання студентів в умовах воєнного стану та відновлення України», що відбувся в Українському державному університеті імені Михайла Драгоманова за організації педагогічного факультету.

Круглий стіл відбувався за участі ректорату УДУ імені Михайла Драгоманова, академіків НАПН України Віктора Андрущенка, Івана Беха та Сергія Максименка, провідних експертів з педагогічної освіти в Україні, учнів, колег, друзів Володимира Бондаря, а також студентів.

Після пленарного засідання відбулося урочисте відкриття аудиторії імені академіка Володимира Івановича Бондаря та секційні обговорення актуальних питань початкової освіти й обмін досвідом.

Доповіді на секційних засіданнях відбувалися за напрямами:

  • функції адаптивного навчання студентів у процесі професійного й особистісного становлення нового вчителя в умовах воєнного стану та відновлення України;
  • технології організації адаптивного навчання студентів професії вчителя в реаліях сьогодення;
  • інтеграція освіти і науки як механізм забезпечення ефективності підготовки педагога в умовах воєнного стану та відновлення України;
  • феномен гуманізму у професійній майстерності педагога в науковому поступі учнів В. Бондаря;
  • стандартизація спеціальності 013 Початкова освіта: від галузевого стандарту за редакцією В. Бондаря до чинних стандартів вищої освіти;
  • технології організації адаптивного навчання дітей у реаліях сьогодення.

«Щиро дякуємо за запрошення взяти участь у цьому важливому заході. Для нас велика честь бути частиною такої визначної події, яка об’єднує професіоналів, присвячених розвитку освіти. Педагогічні читання є не лише нагодою для обміну досвідом та ідеями, але й потужним джерелом натхнення для подальших кроків у нашій спільній справі – вихованні майбутніх поколінь», – від імені колег резюмує кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри педагогіки, теорії і методики початкової освіти Валентина Васенко.

 

Пресцентр кафедри педагогіки, теорії і методики початкової освіти

Категорії