Кафедра педагогіки, теорії і методики початкової освіти факультету мистецтва, менеджменту, педагогіки і психології Університету Григорія Сковороди в Переяславі приділяє значної уваги формуванню практичних навичок студентів, їх професійному становленню. Цьому сприяє навчально-виробнича педагогічна практика, яку нещодавно пройшли третьокурсники спеціальності «Початкова освіта».
Навчально-виробнича практика є важливою складовою підготовки фахівців у закладах вищої освіти. Для студентів третього курсу вона є своєрідним «містком» між теоретичними знаннями та практичною діяльністю у професійному середовищі. Підсумовування практики дозволило оцінити рівень сформованих компетентностей, виявити досягнення студентів та окреслити напрями подальшого вдосконалення їхньої підготовки.
Повідомляється, що основна мета навчально-виробничої практики на третьому курсі полягала у закріпленні теоретичних знань, отриманих під час навчання, а також формуванні професійних умінь і навичок у реальних умовах роботи.
Протягом практики студенти вели щоденники, виконували завдання, узгоджені з керівниками практики від закладу освіти та бази практики. Значна увага приділялася їх самостійності, ініціативності та здатності до вирішення нестандартних завдань.
Під час підсумкових конференцій на кафедрі педагогіки, теорії і методики початкової освіти студенти презентували свої досягнення, обмінювалися досвідом із колегами та обговорювали проблемні аспекти практичної діяльності.
«Загалом, нам ця практика дуже сподобалась. Позитивним в організації і проведенні навчально-виробничої практики було те, що ми, практиканти, завжди могли отримати консультацію або пораду у вчителів і методистів. Ці консультації допомагали виявити недоліки у нашій роботі і стимулювали працювати над вдосконаленням своїх уроків», – ділиться враженнями студентка III курсу спеціальності «Початкова освіта» Аліна Пісковець.
Підсумовування навчально-виробничої практики на третьому курсі продемонструвало важливість поєднання теоретичних знань із практичною діяльністю для формування висококваліфікованих фахівців.
Результати практики підтверджують готовність здобувачів до подальшого професійного зростання, а також виявляють напрями, які потребують додаткової уваги. Завдяки практиці здобувачі не лише набувають професійного досвіду, а й розвивають особистісні якості, що є необхідними для успішної роботи у майбутньому.
Пресцентр кафедри педагогіки, теорії і методики початкової освіти