Факультет мистецтва, менеджменту, педагогіки і психології > > Новини кафедри менеджменту > На ФММПП розповіли про міжнародну діяльність науково-педагогічних працівників та мобільність студентів у ІІ семестрі 2024-2025 н.р.

Упродовж ІІ навчального семестру 2024-2025 року науково-педагогічні працівники та здобувачі бакалаврського та магістерського рівнів факультету мистецтва, менеджменту, педагогіки і психології Університету Григорія Сковороди в Переяславі брали участь у різних програмах підвищення кваліфікації міжнародного рівня як в очному так і в дистанційному форматі.

Тетяна Мартинюк, професор кафедри музичного мистецтва і методики навчання долучилася до програми міжнародного дистанційного науково-педагогічного стажування «ACADEMIC INTEGRITY IN THE educational MASTERS AND PHD CANDIDATES IN THE EUROPEAN UNION AND UKREINE» (Сертифікат ES№22984) 14-23 лютого 2025 р., а Ольга Стрілець, доцент кафедри образотворчого мистецтва і методики навчання стала учасником програми міжнародного дистанційного науково-педагогічного стажування «TRANSFER OF educational TECHNOLOGIES IN THE TRAINING OF MASTERS AND DOCTOR OF PHILOSOPHY (phd) IN COUNTRIES OF THE EUROPEAN UNION AND UKREINE». (Сертифікат ES№23837) 6-15 травня 2025 р.

Тетяна Кузнєцова, доцент кафедри менеджменту відвідала вебінар міжнародного стажування «International experience of using artificial intelligence in the educational process (part II)» (Сертифікат ES№23922) 23 травня – 1 червня 2025 р., а Євген Кузнєцов, викладач кафедри менеджменту приймав участь у курсі «International educational IN THE TRAINING OF A DOCTOR OF PHILOSOPHY (phd) IN THE EUROPEAN UNION AND UKREINE» (Сертифікат ES№23805) 29 квітня – 8 травня 2025р.

Проєкти реалізує Науково-дослідний Інститут Люблінського науково-технологічного парку та IESF Міжнародна фундація науковців та освітян створена для об’єднання наукового та освітянського потенціалу України та розвитку міжнародної наукової трансінтеграції. Навчальне навантаження міжнародного підвищення кваліфікації становить 1,5 кредити ЄКТС (45 години): з них лекційних – 12 год., практичних – 20 год., самостійна робота – 13 годин; отримані сертифікати підтверджують міжнародний досвід учасників. Стажування стало вагомим етапом професійного зростання, сприяло інтеграції в європейський освітній простір і підвищенню якості підготовки майбутніх науковців та викладачів.

У свою чергу викладачі кафедри педагогіки, теорії і методики початкової освіти доценти Валентина Васенко, Людмила Красюк, Галина Черненко, Наталія Калюжка, Наталія Опанасенко, Тетяна Форостюк й старший викладач Віталій Форостюк стали учасниками Міжнародної програми підвищення кваліфікації керівників закладів освіти і науки, а також педагогічних та науково-педагогічних працівників International Historical Biographical Institute (Dubai – New York – Rome – Burgas – Jerusalem – Beijing) 32 Міжнародна програма підвищення кваліфікації керівників закладів освіти і науки, а також педагогічних та науково-педагогічних працівників «Разом із Нобелівськими Лауреатами: Цінності, Досвід, Знання, Компетентності і Технології для Формування Успішної Особистості та Трансформації Оточуючого Світу». Спектр питань розглянутих на тренінгах з 10 січня по 10 березня 2025 р. був спрямований на удосконалення фахової підготовки викладачів.

Сертифікати міжнародного зразка підтверджують присвоєння кваліфікації «Міжнародний Керівник Категорії Б у галузі Освіти та Науки, відповідно до класифікації ЮНЕСКО» та «Міжнародний Вчитель/Викладач» та отримані загальні, ключові та професійні компетентності.

У рамках реалізації програми мобільності здобувачі першого бакалаврського рівня спеціальності 013 «Початкова освіта» Олександра Бабич (Сертифікат ES№23112) та Валерія Голубка (Сертифікат ES№23113) стали учасниками програми міжнародного дистанційного науково-педагогічного стажування (вебінару) «International experience of using artificial intelligence in the educational process (part I 3-12 березня 2025 р. У процесі стажування учасники: ознайомилися з кращими міжнародними практиками застосування ШІ в освітньому процесі; здобули знання про сучасні інструменти й платформи, які використовують штучний інтелект для підвищення ефективності викладання й навчання; сформували уявлення про етичні, методичні та технічні аспекти впровадження ШІ в освітнє середовище; розвинули цифрову та педагогічну компетентність, зокрема в контексті адаптації освітнього процесу до новітніх технологічних викликів. Таким чином, стажування стало важливим етапом професійного зростання, що дозволяє інтегрувати передовий світовий досвід у національну освітню практику.

Здобувачі спеціальності 073 «Менеджмент»  першого бакалаврського рівня Олександр Рибак (Сертифікат ES№23927), Максим Голуб (Сертифікат ES№23923), Володимир Вознюк (Сертифікат ES№23929), Дмитро Данильченко (Сертифікат ES№23930),  Рустам Ібрагімов (Сертифікат ES№23913), Микита Сухоторський (Сертифікат ES№23935), Дмитро Приходько (Сертифікат ES№23968), Олександр Сірак (Сертифікат ES№23970), Роман Чайка  (Сертифікат ES№23969) долучилися до програми міжнародного дистанційного науково-педагогічного стажування «International experience of using artificial intelligence in the educational process (part II)» 23 травня -1 червня 2025 р. Країло Владислав (Сертифікат ES№23233) «International experience of using artificial intelligence in the educational process (part II)» 13-24 березня.  Отримані в ході стажування компетентності можуть бути реалізовані у розробці інноваційних методик викладання з використанням технологій ШІ; у модернізації освітніх програм з урахуванням цифрових трендів; під час організації професійного розвитку у галузі цифрової грамотності; у процесі створення цифрового освітнього середовища освітнього закладу; в науково-дослідній діяльності, присвяченій трансформації освіти під впливом новітніх технологій.

Загалом стажування сприяло формуванню у здобувачів сучасного бачення ролі штучного інтелекту в освіті та готовності до інноваційної педагогічної діяльності в умовах цифрової трансформації.

Сертифікати про проходження міжнародного дистанційного науково-педагогічного стажування підтверджують міжнародний досвід учасників та здобуті компетентності відповідно програми.

Пресцентр факультету мистецтва, менеджменту, педагогіки і психології

Категорії