Малювали, створювали декоративні капелюшки і співали: пройшли творчі майстер-класи для людей, які вимушено залишили свої домівки

Факультет мистецтва, менеджменту, педагогіки і психології > > Новини кафедри музичного мистецтва і методики навчання > Малювали, створювали декоративні капелюшки і співали: пройшли творчі майстер-класи для людей, які вимушено залишили свої домівки

Мистецтво – світ кольору, форми, звуків та емоцій. Саме через засоби образотворчого та музичного мистецтва 20 квітня 2022 року викладачі-волонтери кафедри мистецьких дисциплін та методик навчання Університету Григорія Сковороди в Переяславі провели творчі майстер-класи для дітей та дорослих, які вимушено залишили свої домівки та тимчасово проживають на території Переяславщини.

Для наймолодших діток віком до 5 років кандидат педагогічних наук, доцент Тетяна Носаченко провела майстер-клас з крапкового живопису в нетрадиційній техніці. З великим натхненням і переповненим ентузіазмом діти малювали весняний сад з квітучими деревами, додавали свої деталі в роботі. Дехто з них домальовував хмаринки, прапор України або ж птахів. Творчий процес супроводжувався живим спілкуванням, варто тільки було побачити їх щирі й наповненні світлом очі!

З учнями початкової школи доктор педагогічних наук, професор Анатолій Мартинюк організував пісенні практики до Великодня. Разом слухали музичні твори, ділилися враженнями, співали, дивилися відео. Ніхто не залишився байдужим і всі виявили бажання продовжити такі заняття.

Старший викладач Олена Шпитальова працювала з учнями 11-16 років. Для них викладачка підготувала майстер-клас з виготовлення декоративного сувеніру – капелюшка. У ході творчого процесу школярі демонстрували старанність, охайність, дизайнерське вирішення в оздобленні та підбору деталей декору.

У світ кольору та емоцій дорослих переселенців залучив старший викладач, Член Національної спілки художників України Роман Мотузок, який провів майстер-клас з акварельного пейзажу. Викладач-художник продемонстрував послідовність та основні етапи створення пейзажу, розкрив особливості роботи аквареллю. З великою увагою та старанням учасники відтворювали поради наставника у власних роботах, активно долучалися до обговорення творчого процесу.

Ми намагалися організувати цікаву й творчу мистецьку атмосферу, щоб відволікти дітей і дорослих від переживань, допомогти хоч на певний час позбутися стресового стану. Вважаємо, що такі зустрічі необхідні і важливі – вони дають можливість долучитися до світлого й позитивного, бачити й цінувати прекрасне, зміцнити віру й надію в нашу перемогу.

Тетяна Носаченко,
кандидат педагогічних наук, доцент

Категорії