Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи до діяльності в НУШ: відбулася нова зустріч в рамках проєкту «University Talks and Lectures»

Факультет мистецтва, менеджменту, педагогіки і психології > > Новини кафедри педагогіки, теорії і методики початкової освіти > Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи до діяльності в НУШ: відбулася нова зустріч в рамках проєкту «University Talks and Lectures»

Як для майбутніх абітурієнтів так і для їхніх батьків, важливим аспектом при виборі майбутньої професії, є належна професійна підготовка здобувачів. 28 квітня 2022 року на базі проєкту «University Talks and Lectures» відбулася зустріч із кандидатом педагогічних наук, доцентом, кафедри педагогіки, теорії і методики початкової освіти Наталією Калюжка на тему «Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи до діяльності в НУШ». Лекція була розрахована на здобувачів освіти, абітурієнтів, їх батьків, освітян та всіх бажаючих.

Наталія Калюжка ознайомила присутніх із особливостями освітньої програми 013 Початкова освіта у межах якої здійснюється підготовка фахівців із початкової освіти з широким доступом до працевлаштування, здатних самостійно розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у процесі педагогічної діяльності у закладах загальної середньої освіти та формування професійних компетентностей щодо реалізації Концепції Нової української школи.

Актуальність цієї проблеми полягає у тому, що концептуальні засади реформування шкільної освіти вимагають нового вчителя для школи, який буде людиною-лідером, любити свої предмети, фахово їх викладати, мати академічну свободу. Академічна свобода учителя полягає у можливостях готувати власні авторські навчальні програми, підбирати підручники, методи, стратегії, способи і засоби навчання. Сучасний учитель повинен бути творчим, креативним, незалежним, вільним у висловлюваннях своїх думок і поглядів. Зазначимо, що нова роль учителя полягає у виконанні функцій наставника, коуча, фасилітатора, тьютора, модератора. Себто, сучасному вчителю повинні бути притаманні професійні компетентності, які необхідні для здійснення освітнього процесу в закладах початкової освіти.

Наразі лекція вже відкрита до перегляду у постійному доступі на YouTube каналі Університету Григорія Сковороди в Переяславі.

 

Пресцентр кафедри педагогіки, теорії і методики початкової освіти

Недавні записи

Категорії